|
Forum poświęcone grze morrowind O grze morrowind
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
H U N T E R
Czeladnik
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świat Umarłych
|
Wysłany: Pon 21:49, 20 Mar 2006 Temat postu: CIekawostki |
|
|
No Tutaj możemy opowidać ciekawe historie jakie sie nam przydarzyły i o miejscach które odkryliśmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
H U N T E R
Czeladnik
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świat Umarłych
|
Wysłany: Wto 22:17, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Kilka misji z Bloodmona :
1. Pierwszym zadaniem pobocznym, jakie nam przyjdzie wykonać na mroźnej wyspie Solstheim nosi nazwę " Zdrada w lesie Brodir". Zleceniodawcą jest Ulfgar Wytrwały, który ma swoją posiadłość w lesie Brodir na pn-wsch od Kruczej Skały. Dom znajduje się przy 3 wielkich kamieniach. Dowiemy się, że Ulfgar ze swymi towarzyszami poszukiwał Sovngarde - raju Nordów. Jednak jeden z towarzyszy - czarownik Grimkell - zdradził. Ulfgar zdołał go zabić, ale ów czarownik zdążył wcześniej rzucić urok na pozostałych trzech towarzyszy w kamienie. Wytrwały kontynuuje opowieść i poprosi nas, byśmy odnaleźli wejście do Sovngarde. Udajmy się więc do Thirsk i zakupmy od Bereditta Jasta książkę "Sovngarde - nowe podejście". Dowiemy się z niej, że jedyną drogą do Sovngarde jest śmierć. Gdy powiadomimy o tym Ulfgara, wyzwie nas on na pojedynek. Gdy go pokonamy, ostatnim tchem powie nam byśmy poszli do kamieni spotkać się z jego duchem. Gdy już tam dojdziemy duch Ulfgara podziękuje nam z całego serca i zniknie. Podejdźmy więc teraz do trzech kamieni i aktywujmy każdy z nich, a otrzymamy bonusy do naszych atrybutów. Bardzo fajne zadanie. Polecam
2. To zadanie również mi się podoba, a szczególnie nagroda. Quest nosi tytuł "Smutny wróżbita". Zleceniodawcą jest Geilir Mruk. Jego domostwo znajduje się na pn-wsch od Kruczej Skały. Geilir poprosi nas o uratowanie Oddfrid Sinousta z Kurhanu Kolbjorn (na zach. od Fortu śnieżnego). Gdy dojdziemy na miejsce w Kurhanie będzie leżała czaszka, czyli...Oddfrid (aby ją znaleźć, rzućcie na siebie Kocie Oczy, lub poprawcie gammę). Po powrocie z czaszką do Geilira, ten podziękuje nam i....przepowie nam przyszłość
3. Zleceniodawcą trzeciego zadania o nazwie "Przeklęty Kapitan" jest Thormoor Szara Fala. Thormoora będziemy szukać na zachodzie Solstheim. Znów wysłuchamy historii naszego zleceniodawcy Quest związany z poprzednim . Dowiemy się, że Thormoor był niegdyś kapitanem statku. Pewnego razu zasnął jednak za sterem, a jego statek dostał się w strefę sztormu i zatonął. Przeżył tylko on i... Geilir Mruk, który w napadzie złości przeklął Thormoora. Zadnie proste: Pójść do Geilira, wykonać zadanie "Smutny wróżbita", a po wykonaniu porozmawiać z Mrukiem o wiecznej bezsenności. Wracajmy do Thormoora, a po rozmowie z nim udajmy się do Izby Biesadnej w Thirsk i otwórzmy skrzynię, w której będzie opis znalezienia Kurhanu Gyldenhul i klucz do tego grobowca.
uff troche się rozpisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
H U N T E R
Czeladnik
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świat Umarłych
|
Wysłany: Wto 22:21, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcecie troche zarobić na życie i macie postać która zdoła pokonać dremorę ..... to szukajcie księcia dremor ( zwykle przy ruinach ) i zabijcie go ... weźcie jego sprzęt i usuncie ciało . Wejdźcie do do wnętrza ruin i wyjdźcie. W tym samym miejscu będzie kolejna dremora. I tak w nieskończoność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
H U N T E R
Czeladnik
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świat Umarłych
|
Wysłany: Sob 13:17, 22 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Wędrując sobie bez ładu i składu (wątek główny odsuwając na razie na bok), trafiłem do Vivek, do knajpy Jaszczurzego Łba w dzielnicy Telvanni (nie, żeby to jakiś wielki wyczyn był). Stał tam zmęczony życiem nordycki marynarz, imieniem Ennbjof. Za kwartę mazte opowiedział mi pewną starą historię o grobowcu syna pierwszego króla Skyrim. Syn ten został pogrzebany, jak to w zwyczaju drzewiej było, na swoim statku, ukrytym w jaskini. A pochowany został ze swym wiernym toporem, zwanym
Pocałunkiem Sztormu. Ennbjof podał mi nawet kilka wskazówek, jak tam trafić. Dał mi też klucz do tego grobowca. Kluczy u niego było ci dostatek, jak się okazuje. Ale opowieść, jakkolwiek trąciła plotką, była prawdziwa.
Na wschód od Bal Fell, a na zachód/północny zachód od Tel Branora (mniej więcej na wysokości Molag Mar), na małej wysepce znalazłem grób rodziny Marvani. Zdawałoby się, grobowiec jak inne - kilka kościejów (bonelord), kilka szkieletów-bohaterów. Ale, co dziwne, kościej "zrzucił" wysoki random drop - wielki klejnot duszy (co jest raczej niespotykane). Na końcu korytarza były troje drzwi, na lewo prowadzące do salki z kolejnym szkieletem (i mało istotnymi przedmiotami), na wprost (zamek: 80) mała salka z mało istotnymi przedmiotami magicznymi (+ trochę złota), na prawo (zamek: 90) zaś był dłuuuugi korytarz wiodący w dół. Długa była ma wędrówka (czyt: około 13 poziomów/"pięter"), jak do przedsionków piekieł, aż trafiłem na kolejne drzwi (zamek: 90). Za drzwiami napotkałem podtopiony labirynt, a w nim kilka(-naście) szkieletów-bohaterów. Jako że trudno się połapać w tym labiryncie, użyłem mikstury lewitacji. Na środku labiryntu znalazłem kolejne drzwi (zamek: 80), a za nimi - Tukushapal, grobowiec syna króla Wikingów.
Syn króla był pięknie przystrojony (ubrany w cesarski kirys ze smoczej skóry, na głowie cesarski hełm ze smoczej skóry, przykryty pawężą ze smoczej skóry), po jego prawicy srebrny miecz błyskawic, po jego lewicy, znany z opowieści Pocałunek Sztormu (ot, zwykły topór, uderzenie 1-30, przy użyciu obrażenia od porażeń 1-25 na cel). W nogach i u wezgłowia kilka skrzyń i skrzynek, trochę mikstur, ziół, klejnotów, i 2 miecze ebonowe.
W wodzie pod statkiem był jeden dreugh, ale mnie nie zaatakował. Wróciłem na statek, spojrzałem w górę... Zaraz, zaraz, czy tam coś nie prześwituje? Mikstura lewitacji, krótka wędrówka, i... faktycznie. Skalna półka. Na niej - parzący topór wojenny (na tym etapie gry praktycznie bezwartościowy), daedryczny młot bojowy (świetny, uderzenie 1-70, ale bardzo ciężki), i skrzynia. A w skrzyni Daedryczne Oblicze Boga (KP: 266, stan 800/800, ciężar 15.0 (ciężki pancerz), wartość 15000 smoków, pojemność (do zaklinania) 75, czyli - jak na hełm - bardzo dużo). Przerażające nieco wyglądem oblicze, przyznam, widać na nim całą mękę daedry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sotha Sil
Nowicjusz
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:23, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Na wschód od Molag Mar jest Świątynia Azury -> wypełniając jej zadanie otrzymujemy kryształ dusz "Gwiazda Azury", który nie niszczy sie po wykorzystaniu złapanej duszy
Zadanie polega na zabiciu sług Sheograda w pobliżu domu kapłanki Azury (nie odzywać się do niej bo zadanie nie zopstanie zaliczone!!!), który znajduje się na pł na ktorejs z wysepek (niestety nie pamiętam której)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|